środa, 3 lipca 2013

Z życia wsi zapadłej

Tak właśnie to wygląda. Zapadła wieś, jakaś odległa kolonia, o której wszyscy przyjeżdżający tutaj mówią "koniec świata".... A to nasz dom jest!!! I jest piękny. Przynajmniej dla nas :)
Pracy ostatnio mamy tak dużo, że postanowiłam dzisiaj pokazać w skrócie mój dzień w części najbardziej przeze mnie lubianej: na zewnątrz :) Sporo czasu spędzam niestety w domu, bo serwetki nie lubią powiewu wiatru, więc czasami muszę przewietrzyć umysł i koty.
Kiciuś Boniuś

Jak widać, zmęczenie pracą może nadejść już o poranku ......
zwłaszcza jeśli ktoś pracuje w nocy.

Floksy na tle odrapanego płoteczka
 Miałam chytry plan oszlifowania i pomalowania płoteczka czyli plan tzw. liftingu. Plan upadł. Płoteczek zostaje taki, jaki jest :) a jest piękny.

Uprawa bardzo małorolna (od rzodkiewki po ziemniaki)
Działeczkę mamy niedużą, ale na wszystko niestety brakuje czasu. Jak uda mi się wstać o 6 z rana to idę popielić. O późniejszej godzinie człowiek staje się pożywką dla gzów i ślepaków. Raczej unikam...





Moja cytrynowa malwa zasiana w zeszłym roku wzeszła i zakwitła ... na różowo. Mierzy ponad 2 m wysokości.










Pierwsze kwiaty pojawiły się na wysokości mojej głowy! Reszta jest jeszcze wyżej. Jak stracę sygnał z anteny to będzie wiadomo czyja to wina.

Malwa "cytrynowa" vel różowa.
 Zieleń i kwiaty dają dużo relaksu. Wychodzimy z kotami na spacery chociażby na kilka minut. Świeże powietrze i możliwość spojrzenia w dal dają sporo wytchnienia przy ciężkiej pracy. Dla mnie wyrzynarka i szlifierka to ciężkie narzędzia :) zatem i praca z ich pomocą jest ciężka chociaż ją bardzo lubię. Przy pracy otwierają się różne zakamarki w głowie i powstają nowe pomysły.


 
 Nasze kiciusie ostatnio mają "dochodzącego"kolegę ... kota? kotkę? Nie wiemy, bo płeć ciężko z dala ocenić a kotek jest dziki i boi się ludzi. Dałam mu na imię "Trzeci".












Jak widać "trzeci" jest dość towarzyski i mimo niechęci naszych kotów przychodzi do nas coraz częściej. Ciekawe co z tego wyniknie w przyszłości?

Bono obserwujący Trzeciego



Nasz domek widziany z pagórka

Pszczółka  na koniczynie :)
Miłego relaksu....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...