poniedziałek, 10 czerwca 2013

Konie, wino, zioła ... natura!

W zasadzie "wszystko już było"....No tak. Wróciłam do moich ulubionych wzorów. Okazało się, że nie tylko ja je lubię. Mam widocznie gust podobny do większości naszych klientów :)))) Deski z winami, ziołami no i oczywiście konie. Nie wiem co w tym jest ale konie, choćby ktoś nie siedział w swoim życiu nigdy na koniu, są tematem lubianym przez wszystkich niemalże. Zauważyłam, że już dzieciaki z entuzjazmem podchodzą do obrazków "końskich". Natura i polska dusza. Wino chyba też można zaliczyć do tych kategorii? :)))

Konie


konie w galopie

wieszak 
 Ten wieszak zrobiłam z kawałka deski ze starych drzwi. Oczyściłam stare warstwy farby olejnej, podmalowałam białą bejcą. Kute gwoździe kowalskie dopełniły całość idealnie.
Będzie tych wieszaków więcej, bo reszta drzwi jeszcze stoi u nas w stodole.



wariacje na temat koni



Wino


Deska z winami - duża 1

Deska z winami - duża 2

wariacje na temat wina

Zioła















Deski z ziołami rozchodzą się zawsze na jarmarkach jak świeże ... zioła :)
skrzynka na zioła

 Skrzyneczki są moją wielką pasją :) Trochę to mozolne dopasowywanie desek do siebie, jedna po drugiej, bo nigdy nie są proste i w zasadzie każdą kolejną trzeba najpierw zamontować a dopiero później pasować następną. Podobnie jest z bokami ze sklejki (jak w skrzyneczce makowej na fot. poniżej), które trzeba wyrysować dopiero wtedy gdy już jest skręcone dno i boki. Później trzeba je podmalować z jednej strony, dokręcić, zaszpachlować wkręty i dopiero malować na zewnątrz. Można powiedzieć, że są szyte na miarę :)

Makowa skrzyneczka





Makowa skrzyneczka pojechała już do Sopotu.





Będą następne ... to pewne!!


Tablice do pisania

Deski malowane farbą do tablic okazały się strzałem w dziesiątkę. Widocznie przypominarki w telefonach i inne cuda techniki nie wystarczają. Nie ma to jak zapiski na ścianie :))))















Kawowe klimaty to również jedne z ulubionych, nie tylko dla mnie jak się okazuje.













 Czekoladowe klimaty również . Mniam, mniam... ;)




















Wino...... i wszystko jasne.



















Zrobiłam też tabliczki dla dzieci. Kto jak kto, ale dzieci lubią pisać po ścianach. Zawsze można im to ułatwić a sobie uprościć życie. Po co malować pokój dwa razy do roku? Wystarczy kawałek deski i trochę magicznej farby ... no i kolorowa kreda.
tabliczka dla malucha

tabliczka dla marzycielki

Mam nadzieję, że pomysłów mi nie zabraknie. Lato dopiero się zaczyna a jarmarki się właśnie rozkręcają. 
Do zobaczenia w Olsztynie :) W najbliższą niedzielę 16 czerwca, będziemy tam na ulicy Dąbrowszczaków. Tego dnia ulica ma swoje święto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...