poniedziałek, 10 marca 2014

Idzie wiosna!

Zapraszam również na:
https://www.facebook.com/manufakturagrotowo


Wypatrywaliśmy, wypatrywaliśmy, aż wreszcie wypatrzyliśmy ... idzie wiosna. Powolutku, ostrożnie ale idzie.
Nasz Dyrektor Generalny czyli Kiciuś Boniuś zarządził - trzeba się brać do pracy!


Łatwo mu mówić! Dyrektor, to przecież wiadomo, tylko wydaje polecenia!
Ale nie ma co marudzić. Powolutku zaczynam wychodzić na słoneczko i staram się pracować na powietrzu. Jednak słońce i wiaterek dodają energii  ... no chyba, że ktoś przesadzi i wyląduje z grypą w łóżku ;)

Zatem do rzeczy: łóżko - dla pupila :) już gotowe. Materacyk z gąbką w środku obszyty miękkim materiałem. Pokrowiec wykończony zamkiem więc łatwo go zdjąć i uprać.




Postanowiłam zrobić nową wersję stojaka na wino. Robiłam już kiedyś dwa takie stojaczki ale całe były wykonane ze starych desek. Postanowiłam troszkę zmienić ich wygląd i dodać lekkości. Przy okazji troszkę łatwiej dopasować boki i wypoziomować taki mebel. Stare deski zawsze mają jakiś lekki skręt i bardzo ciężki jest tak po prostu wyciąć i skręcić. Zawsze gdzieś jest za mało, gdzieś za dużo i trzeba każdy kawałeczek doszlifowywać, czasami po kilka razy, żeby wszystko "leżało" jak trzeba. Zatem tym razem boki stojaka zrobiłam ze sklejki, pomalowałam ozdobiłam i gotowe. A jakie piękne słońce było tego dnia!




Po ciężkiej pracy konstrukcyjnej :) czas odpocząć. Ciekawa jestem czy wszyscy dyrektorzy robią sobie takie drzemki w pracy? ... na biurku... ?!


Odpoczynek jest potrzebny, to pewne. Pracę wykonają podwładni :)

wieszaki na papier toaletowy

wieszaki na papier toaletowy

Komplet: wieszak na papier toaletowy i wieszak na ręczniki.



 Wieszaki na papier toaletowy. Motywy kwiatowe. Szkoda, że nie pachną :) byłby to ich dodatkowy atut.












Kontrola jakości to podstawa!!! Zaufanie zaufaniem, a jakość towaru należy sprawdzić szczegółowo. Czy aby dobrze wylakierowane są te podkładeczki??


podkładki z motywem kawowym







Podkładki są zdobione dwoma rodzajami motywu kawowego. Połowa z nich jest z filiżanką espresso, druga połowa z latte.
Duża podkładka może służyć jajo obiadowa, śniadaniowa lub jako podkładka pod talerz ze słodkościami. też jest dwustronna.


 Dwie podkładki obiadowe dostały do kompletu półeczko-wieszaczek.

Półka z wieszakiem i podkładki obiadowe



































Na koniec taca z ulubionym motywem większości Pań :) moim też. Lubię maki, chociaż są tak bardzo nietrwałe. A może właśnie dlatego? Najczęściej podziwiam je na łąkach wokół mojej wsi. Jakoś nie chcą wysiać się u mnie, koło domu. Chyba nie odpowiada im gleba.

taca makowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...