piątek, 24 sierpnia 2012

Jesteśmy w sieci !!!


JESTEŚMY W SIECI J
Nareszcie mamy kontakt ze światem. Cisza i spokój liczą się oczywiście bardzo, ale to bardzo!, już ja coś o tym wiem, nie można jednak udawać, że nic i nikt nie jest nam do szczęścia potrzebny. Zwłaszcza jeśli chce się robić tak zwany biznes. W moim przypadku mikrobiznes, ale w skali mojego świata to wielka rewolucja. Nigdy nie prowadziłam firmy i wszystko to co kiedyś załatwiał za mnie pracodawca teraz musi się pomieścić w mojej głowie. Chciałoby się, żeby była od tych spraw przyziemnych całkowicie wolna, ale coś za coś. Mam teraz inną wolność. 
W tej chwili nie mam czasu, ale OBIECUJĘ, że niedługo powrzucam jakieś zdjęcia i wieści z naszych rubieży. Lada chwilka, naprawdę :)))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...