niedziela, 18 sierpnia 2013

Idzie NOWE !!! - jesteśmy na Facebooku

Właściwie to już nie takie to NOWE :) Dla nas jednak tak. Facebook jest obecnie moim najmłodszym i najczęściej nawiedzanym (uzupełnianym o fotki i wpisy) miejscem. Na więcej niestety nie wystarcza czasu. Sezon letni to dla nas czas intensywnej pracy.
Zapraszam zatem do obejrzenia naszej stronki na Facebooku, tych, którzy tam bywają.

https://www.facebook.com/manufakturagrotowo

Kto tam nie bywa, niech zagląda na bloga. Postaram się częściej dokładać zdjęcia i wpisy.

Teraz, żeby uzupełnić pustkę jaka tu zapanowała ostatnimi czasy ... :) dokładam parę fotek:



Zegar "linowy"
 Zegar, w którym użyłam linki jutowej do zaznaczenia godzin o długość boku 70 cm. Jestem z niego dumna :)

Zegar ogrodowy

Zegar ogrodowy wykonany bardziej tradycyjnymi metodami, czyli  zdobiony i podmalowany ręcznie. No i godziny namalowałam ręcznie - zaszalałam :)

Komplet dla Ani
Ten komplet zrobiłam dla mojej siostry, na imieninowy prezent :)

lawendowy tryptyk






Znowu lawenda !!! Ojej ...



... no bo lawenda jest lubiana ...

lawendowy wieszaczek

Podkładka pod kalendarz "zdzierak"







Okazuje się, że jeszcze takich kalendarzy używamy :)














Ziołowa kolekcja, dla fanów wieszania drobiazgów w kuchni.






Sama mam ich już trochę, chociaż obiecywałam sobie, że już nigdy ...

skrzynka na zioła
Kolejne szaleństwo, to maki. Co jest w tych kwiatach? Nie wiem, ale są lubiane prawie tak jak lawenda :)

Makowa kolekcja
 Skrzyneczka makowa "na stanie" musi być :) Zawsze się znajdzie ktoś chętny na odrobinę letniej łąki w domu.

makowa skrzyneczka z "uszami"

makowa skrzyneczka z "uszami" od frontu
Makowa skrzyneczka i różane wieszaczki trafią do zaprzyjaźnionej z Manufakturą Dorotki, twórczyni przedstawionego poniżej wzorca wieszaczka (tego z linką jutową zamiast kołeczka) na papier "sympatyczny" :)


wieszak na papier "sympatyczny"




 Drugi wieszaczek jest nadal do wzięcia :)
wieszak na ręczniki
Wieszak na ręczniki pierwotnie miał być troszkę "ą", "ę".... ale po wizycie Dorotki u nas przybrał formę bardziej naturalną. Kute gwoździe kowalskie i w podmalówki tylko tyle ile trzeba dla uwydatnienia wzoru różanego. Żeby tylko nie zakrywać starych dziur po gwoździach!! W nich, no i w sęku, cały urok ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...