poniedziałek, 13 maja 2013

Plenery i jarmarki czas zacząć

"Mało casu, kruca bomba..." to ostatnio mój ulubiony cytat , niestety. Nadciąga czas jarmarków, imprez plenerowych, na których "trzeba być" i na które należy się przygotować. Zajmuje mi to ostatnio cały mój czas i bardzo niewiele zostaje go na odpoczynek czy uzupełnianie bloga co mnie boli okrutnie.

Dzisiaj fotki tego co zrobiłam daaaawno temu ale na umieszczenie ich na blogu po prostu nie miałam "casu" J

                                                                             Zegary

Koguty


Koguty zawsze mają powodzenie. Na każdej imprezie jest ktoś kto się na nie skusi J
























Koguty 2

Koguty na starej miednicy okazały się jeszcze bardziej atrakcyjne J
















Krówka 

Y... i wszystko jasne ... 

Zębaty

Zegar wymyślony i Zrealizowany przez mężczyznę .. z odrobiną pomocy kobiecej rączki przy wiązaniu rzemyków J

Czas na kawę

 Nie ma to jak kawusia z przyjaciółką J


Godziny to ziarenka prawdziwej kawy.











Czeko, czeko, czekolada...

 Serduszka atłasowe mają wyrażać miłość do tego ciemnego przysmaku ... o każdej porze dnia i nocy.
















                           Skrzyneczki na kwiaty i zioła



Niezłe Ziółka

Ogródek

Skrzyneczka na kwiatki lub cokolwiek innego J















Młynek do pieprzu

Młynek i lampka z kogutem

.. i to by było na tyle ...
Do zobaczenia w plenerze ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...