piątek, 8 marca 2013

Powrót do przeszłości :)

Tak, właśnie! Powrót do przeszłości czyli technik, od których w zasadzie zaczynałam. Oj, czasami trzeba zaczynać naukę od początku. Spękania jednoskładnikowe na jajach mam opanowane ale płaska i duża powierzchnia ... no, cóż, momentami się poddaję! Polubiłam za to dwuskładnikowe media do troszkę szlachetniejszych spękań.
Oto, efekty moich starań z ostatniego tygodnia J

Ze spękaniami i bez, z przecierką i bez. Co kto woli ... 

Koguty


Moje ulubione koguty z delikatną przecierką. Wieszak i taca śniadaniowa.














Makowe klimaty

Dalszy ciąg wiejskich klimatów czyli taca w maki i biedroneczki.











Czas na kawę!
 Kawa, kaweczka, kawusia ... mniam!













Tacka na przyprawy















Wieszaczków ciąg dalszy:

polne kwiatki


Wieszaczek do kompletu dla starej szafki po babci, którą odświeżyłam. 











Róże
Ten wieszaczek powstał jako pierwszy. Za wszelkie niedociągnięcia przepraszam!! :)

Róże po raz drugi

Ten był drugi w kolejce. Powoli dochodzę do wprawy :) 











Pozostałe wieszaczki nie wymagały wielkich umiejętności. Ot, codzienność w decoupage!!

Motylki na łące

Kuchenny szyk

Mocna grupa :)































Chusteczniki:








Na koniec coś romantycznego. Pudełeczko z ośmioma podkładkami.

Romantyczność


 

.... Dobranoc....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...