sobota, 16 marca 2013

Klasyki ciąg dalszy ...

Dzisiaj dorzucam kilka zdjęć nowości.
Produkcja przedświąteczna w toku, jaja schną, czasu brak!
Ciąg dalszy klasycznego decoupage: szkatułki, chusteczniki, tace, podkładki.

Po kolei:


Nostalgicznie, romantycznie

szarobłękitne aniołki

"Pink Lady"



Błękitna wróżka


 Coś dla dzieci a raczej dla dziewczynek.
Szkatułka na skarby J


















szkatułki małe, motyw roślinny

szkatułki małe, tu motyw muzyczno-roślinny

szkatułki małe, motyw ludowy

szkatułka z różą

Róże i dodatki drewniane powtórzyłam  chociaż nie dosłownie z wzoru na białym wieszaczku. Będzie komplet J














chusteczniki z motywem polnych kwiatów

chusteczniki z motywem ... szykownym


Tutaj wykorzystałam spękania dwuskładnikowe. Podobają mi się coraz bardziej J














tacka do serwowania kawki lub herbatki

 Tutaj również spękania "dwuskładnikowe". Drobniejsze niż "jednoskładnikowe" i pasujące do eleganckich motywów. Kolor tacy na zdjęciu nie odpowiada temu rzeczywistemu. Naprawdę taca jest w ciemnym, czekoladowym kolorze. Niestety oświetlenie ciemnego przedmiotu polakierowanego na połysk przerosło moje umiejętności fotograficzne. Naprawdę tacka jest w rzeczywistości dużo ładniejsza niż na fotce J
tacka z bukietem kwiatów


Taca w kolorach wiosennych. Cytrynowe tło, krateczka, trawki, kwiatuszki, motylki ... kiedy ta wiosna przyjdzie?
















A to nieduży pojemniczek z błękitnymi kwiatami. Taki trochę "skandynawski ten błękit. Albo holenderski? Coś dla odmiany z zimnej tonacji.
skrzyneczka w skandynawskim stylu



misa na owoce






Ta misa w zasadzie jest na owoce, np. winogrona ... ale butelka wina też się do niej zmieści JJJ
















Patera różana. Na owoce lub inne drobiazgi. Sama może też zdobić stół ... lub ścianę.









podkładki "kawowe"


Podkładki ozdobiłam jedną z pierwszych poznanych przeze mnie technik zdobienia. Technika "żelazkowa". Jeśli tylko opanuje się sposób przygotowywania gęstości kleju, cała reszta to betka!
Podkładki kawowe

No i na koniec jaja gęsie.

jaja "różane"

Jajeczka bez spękań, bardziej eleganckie, nie takie przaśne jak te z kurakami i kokardkami z rafii. 
Dla jasności: lubię oba rodzaje J










kuraki i piórka



kurczaki, motylki - wiosna

"gąski, gąski do domu "...

motywy kwiatowe, pałacowe i wioskowe

I to by było na tyle.










Jestem w trakcie "wykańczania" dwóch lampek. Sama jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...