sobota, 13 października 2012

Butik w portalu DAWANDA

Weszłam na portal DAWANDA.
Fajne miejsce, polecam. Tym bardziej, że ja również założyłam tam swój sklepik :)
Na razie badam teren. Powoli jednak będę tam co nieco dorzucać.
Sezon jarmarkowy troszkę wygasa więc muszę poszukiwać miłośników moich wyrobów gdzie indziej :)))))


Taki baner sobie stworzyłam na potrzeby sklepiku.
Reklama dźwignią handlu!!!



Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do oglądania. Wstawiłam tam również moje rysunki. Oj, wieki temu je wyskrobałam i chyba już dojrzałam by się z nimi rozstać ;) Wszystkie zrobiłam na bazie moich własnych zdjęć zrobionych w czasie różnych wycieczek.


"Arkady" 
Gotha (Niemcy)


"Brama"
Sztokholm (Szwecja)


"Bagno"
Morąg (Polska)
J

POZDRAWIAM



1 komentarz:

  1. Ewa, kobieto Ty się za rysowanie i malowanie bierz i to szybciutko :)) Arkady, jak dla mnie numero uno :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

jaja wielkanocne 2022

 Dzisiaj wrzucę w zasadzie tylko fotki nowych wzorów jaj na ten rok. Może jeszcze coś dorobię? Zobaczymy na ile czas pozwoli. Ze zdrowiem te...